Regulamin
- 1 Postanowienia wstępne
Sklep online panel-site.pl, dostępny pod adresem internetowym www.panel-site.pl, prowadzony jest przez: PanelSite Mateusz Matera, ul. Krakowska 150, 32-091 Michałowice, NIP: 5732786942
- 2 Definicje
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą PanelSite Mateusz Matera, ul. Krakowska 150, 32-091 Michałowice, NIP: 5732786942.
- Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu panel-site.pl
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze serwisu panel-site.pl
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.panel-site.pl
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu panel-site.pl .
- Zamówienie – oświadczenie woli użytkownika składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta.
- Formularz rejestracji – formularz dostępny w panel-site.pl umożliwiający utworzenie Konta.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu panel-site.pl/, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu
- Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu panel-site.pl.
- 3 Kontakt ze Sklepem
- Nazwa: PANELSITE
- Adres e-mail Sprzedawcy: biuro@panel-site.pl
- Telefon: 668-038-949
- Klient może porozumieć się telefonicznie ze właścicielem jedynie w dniach roboczych.
- 4 Wymagania techniczne
Do korzystania ze platformy internetowej , w tym przeglądania Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką
- włączona obsługa plików cookies
- Adres E-mail
- 5 Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu.
- Przeglądanie produktów Sklepu nie wymaga zakładania Konta.
- Ceny są podane w polskich złotych lub euro i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
- 6 Zakładanie Konta w Sklepie
- Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji.
- Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
- Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła
- Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy pod adres e-mail: biuro@panel-site.pl
- 7 Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
- zalogować się do Sklepu (opcjonalnie);
- wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia,
- zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji
- kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”/kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”
- wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności
- 8 Oferowane metody dostawy oraz płatności
- Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu: – Przesyłka kurierska –
- W przypadku płatności kartą termin dostawy liczy się od momentu pozytywnej autoryzacji transakcji.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest przelewy24.pl
- 9 Wykonanie umowy sprzedaży w panel-site.pl
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Czas realizacji zamówienia w sklepie wynosi od 1 do 7 dni roboczych
- W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, Klient ma możliwość żądania dostarczenia
- Produktów częściami lub też dostarczenia wszystkich Produktów po skompletowaniu całego zamówienia
- .Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób: W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawc
- Dostawa Produktu odbywa się na terenie Polski
- Koszty dostawy w krajach Unii Europejskiej, oraz krajach z poza Unii są ustalane indywidualnie.
- Odbiór osobisty jest możliwy jedynie przez ustalenie z właścicielem
- 10 Reklamacja i gwarancja
- Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
OGÓLNE WARUNKI SKŁADANIA I UZNANIA REKLAMACJI KLIENTA
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną, która polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:
- nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia;
- nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
- nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
- została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.
- Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego Towaru Klientowi. Termin ten biegnie na nowo w razie wymiany produktu.
- Reklamacja winna być złożona na piśmie i wysłana/dostarczona na adres siedziby Sprzedawcy lub przesłana na adres mailowy: biuro@panel-site.pl
- Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
- Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres wskazany przez właściciela.
- W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.
- 11 Dane osobowe w Sklepie internetowym
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca. Wszystkie informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
- Dane Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu ONLINE zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celach marketingowym.
- Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
- W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
- W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie panel-site.pl ze sposobu płatności elektronicznych PRZELEWY24 lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie online panel-site.pl.
- Klient panel-site.pl ma prawo wglądu do:
- dostępu do treści swoich danych osobowych,
- ich sprostowania,
- usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- przeniesienia danych do innego administratora
a także prawo: - wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora)
7 Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
- 12 Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep panel-site.pl/ zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
- W przypadku pytań dotyczących regulaminu zapraszamy do kontaktu pod adres: biuro@panel-site.pl
14. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem usługowym lub na odległość jest w niektórych sytuacjach niedozwolone lub ograniczone. Dotyczy to :
- Przedmiotem świadczenia jest produkt dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- Przedmiotem świadczenia jest rzecz, która uległa zepsuciu.
- o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
- Cena za produkt zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli.
- Przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
- Dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku przenośnym(pendrive, dysk)
- w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb – np. zamówienie w naszym sklepie produktu na zamówienie
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.